Specyfikacja warunków przetargu na wynajem pomieszczeń oraz boisk szkolnych w Szkole Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie przy ul. Czesława Miłosza 3  w roku szkolnym 2024/2025.

 

Działając w oparciu o przepisy Uchwały Rady Miasta Szczecin nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania 
z nieruchomości gminnych przez jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (z  późn. zm.: Uchwała Rady Miasta  Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r., Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r. oraz Uchwały Rady Miasta Nr VIII/128/15 z dnia 18 czerwca 2015r.),

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie  przy ul. Czesława Miłosza 3 ogłasza  przetarg na wynajem pomieszczeń  oraz boisk szkolnych znajdujących się na terenie szkoły.

I. Przedmiot przetargu

1. Przedmiotem przetargu jest wynajem pomieszczeń  oraz  boisk szkolnych w Szkole Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie przy ul. Czesława  Miłosza 3 :

a) duża sala gimnastyczna o pow. 998,43m²

 - pomieszczenie udostępnione  3 dni w tygodniu: 

wtorek            od godz. 17:00 do godz. 18:00

                        od godz. 18:00 do godz. 19:00

 

czwartek        od godz. 17:00 do godz. 18:00

                        od godz. 18:00 do godz. 19:00

 

piątek             od godz. 17:00 do godz. 18:00

                        od godz. 18:00 do godz. 19:00

 

w celu prowadzenia treningów: piłki nożnej, koszykowej, siatkowej, karate, tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku, który nie może kolidować z działalnością statutową szkoły.

 

b) mała sala gimnastyczna  o pow. 103,75m²

- pomieszczenie udostępnione 3 dni w tygodniu:

 poniedziałek      od godz. 17:00 do godz. 18:00

                             od godz. 18:00 do  godz. 19:00

 

środa                 od godz. 17:00 do godz. 18:00

                           od godz. 18:00 do  godz. 19:00

 

piątek                od godz. 17:00 do godz. 18:00

                          od godz. 18:00 do  godz. 19:00

w celu prowadzenia treningów: karate, tańca, itp. w systemie godzinowym, według   ustalonego grafiku, który nie może kolidować z działalnością statutową szkoły.

 

c) sala zabaw duża o pow. 71,16 m²

- pomieszczenie udostępnione 3 dni w tygodniu:

 poniedziałek     od godz. 14:00 do godz. 15:00

                            od godz. 15:00 do godz. 16:00

 wtorek               od godz. 14:00 do godz. 15:00

                            od godz. 15:00 do godz. 16:00

 czwartek           od godz. 14:00 do godz. 15:00

                            od godz. 15:00 do godz. 16:00

w celu prowadzenia zajęć dodatkowych we wszystkich grupach przedszkolnych

 

d) boisko do piłki nożnej  z trawy syntetycznej o wymiarach 49 m x 25 m                      

udostępnione  5 dni w tygodniu:

poniedziałek  od godz. 17:00- do godz. 19:00

wtorek            od godz. 17:00- do godz. 19:00

środa              od godz. 17:00- do godz. 19:00

czwartek       od godz. 17:00- do godz. 19:00

piątek             od godz. 17:00- do godz. 19:00

przeznaczone na prowadzenie  zajęć sportowych  w systemie  godzinowym , według ustalonego grafiku, który nie może kolidować z działalnością statutową szkoły.

 

e) boisko do koszykówki :

boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44 m x 26 m

udostępnione 5 dni w tygodniu:

poniedziałek   od godz. 17:00- do godz. 19:00

wtorek            od godz. 17:00- do godz. 19:00

środa               od godz. 17:00- do godz. 19:00

czwartek          od godz. 17:00- do godz. 19:00

piątek               od godz. 17:00- do godz. 19:00

przeznaczone na prowadzenie  zajęć sportowych  w systemie  godzinowym , według ustalonego grafiku, który nie może kolidować z działalnością statutową szkoły.

f) aula o pow.375,88 m2

aula  udostępniona  2  dni w tygodniu:

wtorek            od godz. 08:00- do godz. 9:00

                          od godz. 09:00- do godz. 10:00

                         

                         od godz. 12:00- do godz. 13:00

                          od godz. 13:00- do godz. 14:00

 

piątek               od godz. 08:00- do godz. 9:00

                          od godz. 09:00- do godz. 10:00

                         od godz. 12:00- do godz. 13:00

                          od godz. 13:00- do godz. 14:00

przeznaczone na prowadzenie zebrań, zajęć rytmiki, zajęć tanecznych w systemie  godzinowym, lub według ustalonego grafiku,  który nie może kolidować z działalnością statutową szkoły.

 

2. Minimalne stawki wynajmu poszczególnych pomieszczeń wynoszą:

a) duża sala gimnastyczna z widownią minimalna cena  75,00 zł netto ( siedemdziesiąt pięć złotych ) + VAT za godzinę zegarową( 60 min)- w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów,

b) mała sala gimnastyczna minimalna cena 55,00 zł netto (pięćdziesiąt pięć złotych ) + VAT za godzinę zegarową( 60 min) w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów,

c) sala zabaw duża minimalna cena 50,00 zł netto ( pięćdziesiąt złotych ) + VAT za godzinę zegarową( 60 min) w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów,

d) boisko do piłki nożnej minimalna cena 75,00 zł netto (siedemdziesiąt pięć złotych ) + VAT za godzinę zegarową ( 60 min) w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów.

e) boisko do koszykówki minimalna cena 40,00 zł netto (czterdzieści złotych) + VAT za godzinę zegarową( 60 min)w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów.

f)  aula minimalna cena  74,00,00 zł netto ( siedemdziesiąt cztery złote ) + VAT za godzinę zegarową( 60 min) w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i jednodniowych wynajmów.

3. Wynajem wszystkich pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej negatywnego wpływu na funkcjonowanie Szkoły.

4. Pomieszczenia wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego korzystania z sanitariatów i mediów.

II. Przygotowanie i złożenie oferty.

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wynajem jednego lub kilku pomieszczeń, przy czym każda z części będzie rozpatrywana osobno.

3. Na ofertę składają się:

• oferta cenowa sporządzona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji warunków przetargu,

• zaświadczenie o rejestracji szkółki/klub sportowy/stowarzyszenie, itp.

     • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, CEIDG lub KRS lub odpis z właściwego rejestru,

• ksero dowodu osobistego (w przypadku wynajmu osób fizycznych)

4. Dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta. Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone przez oferenta „za zgodność z oryginałem”.

5. Do oferty na wynajem należy dołączyć informację, z krótkim opisem zakresu działalności podmiotu w wynajętym pomieszczeniu.

6. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 7 w Szczecinie przy ul. Czesława Miłosza 3 p I (administracja)  do dnia 20.02.2025 roku do godziny 15:00  w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:

 „Oferta na wynajem pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie przy ul. Czesława Miłosza 3.”

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.02.2025 roku o godz. 10 :00  w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie  przy ul. Czesława Miłosza 3

     (p. I  sala konferencyjna)

8. Otwarcie ofert jest jawne, oferenci mogą w nim uczestniczyć.

 

III. Wybór najkorzystniejszej oferty.

1. Ocena i wybór najkorzystniejszej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 7 im Heleny Raszki w Szczecinie.

2. Jedynym kryterium oceny ofert jest wysokość stawki czynszu. Oferta z najwyższą ceną  zostanie uznana za najkorzystniejszą i otrzyma pierwszeństwo w korzystaniu z wynajmowanych pomieszczeń. Dyrektor dopuszcza możliwość podpisania umowy najmu z oferentami, którzy zaoferowali niższe stawki czynszu pod warunkiem, że grafik pracy nie będzie kolidował z grafikiem pracy najemcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

3. W przypadku złożenia ofert z taką samą stawką czynszu za wynajem oferenci, którzy złożyli identyczne oferty zostaną wezwani do złożenia dodatkowych ofert w wyznaczonym terminie ustalonym przez Zamawiającego.

4. Oferent zostanie związany ofertą przez 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.

5. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone niezwłocznie po jego zakończeniu, w siedzibie i na stronie internetowej szkoły https://sp7.bipszczecin.pl/

6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji przetargu, w terminie wskazanym przez dyrektora szkoły.

7. Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, wówczas wybrana zostanie najkorzystniejsza z pozostałych ofert. Umowa zostanie zawarta na czas określony  ale nie dłuższy niż do 27 czerwca 2025 r.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

IV. Wyjaśnienia i informacje.

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami  jest Grażyna Staniszewska tel.918171107

2. Pomieszczenia do wynajęcia można obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 918171107

3. Specyfikacja wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej szkoły https://sp7.bipszczecin.pl oraz w siedzibie Zamawiającego ul. Czesława Miłosza 3.

 

metryka

Wytworzył Data utworzenia Data ostatniej zmiany Liczba odsłon
jbrudecki@sp7.eu 13/02/2025 - 14:45 25/02/2025 - 08:40 165

Rejestr Zmian

Zmiana Autor Status
25/02/2025 - 08:40 jbrudecki@sp7.eu Opublikowany
24/02/2025 - 15:11 jbrudecki@sp7.eu Opublikowany
13/02/2025 - 14:48 jbrudecki@sp7.eu Opublikowany